Organizatorja:
Pokrovitelj:
Partnerji:

Do konca glasovanja še:

0dni 0 ur 0 minut

Kontakti

Kandidati v kategoriji Avtobus leta 2019

Mercedes-Benz Citaro Hybrid

Inovacije, kvaliteta in enostavnost uporabe avtobusa povečujejo dobičkonosnost, v kombinaciji z novim "pametnim eko" elektrohidravličnim upravljanjem, hibridni Citaro zmanjšuje porabo goriva za do 8,5 odstotka v primerjavi z dizelskim Citarom in to ob samo dodatni masi 160 kilogramov. Prevoznik zahvaljujoč hitri amortizaciji hitro začne ustvarjati dobiček, medtem ko imajo prebivalci in okolica dodatno korist zaradi zmanjšanja količine škodljivih emisij.

MAN Lion's City E

MAN Truck & Bus je predstavil električni avtobus Lions City E. Vozilo je opremljeno z osrednjim elektromotorjem, polni pa se preko noči v garaži. Serijska proizvodnja se bo začela konec leta 2019 ali v začetku leta 2020. Velikost baterije je pravo presenečenje: 480 kWh za klasičen 12-metrski avtobus in 640 kWh za zglobni MAN Lions City E. Novi MAN Lion's City E za prevoz potnikov uporablja tudi prostor na zadnji levi strani, kjer se pri običajno gnanih modelih nahaja motor, s čimer je povečana kapaciteta potniških mest.

Setra S 531 DT

Predstavitev Setre S 531 DT je bila glavna novost, s čimer je zaokrožena prenova serije 500. Z 78 sedeži, in maksimalnim številom varnostnih sistemov, še posebej z novima asistenčnima sistemoma, ABA 4 in Sideguard Assist, je Setra vedno korak ali dva pred konkurenco. Dvonadstropni avtobus je na voljo s preverjenim in zanesljivim pogonskim sklopom: motorjem OM 471 moči 375 kW (510 KM), s popolnoma avtomatiziranim menjalnikom GO 250-8 PowerShift in RO 440 pogonskimi osmi za avtobuse. Predictive Powertrain Control (PPC), kot tudi Eco Driver Feedback (EDF) nudita vozniku še dodatno pomoč.

Scania Interlink MD

Scania je premierno na IAA salonu predstavila prvi turistični avtobus na svetu, ki kot pogonsko gorivo uporablja metan. Proizvajalec zagotavlja da novi Interlink MD, ki ga poganja utekočinjeni zemeljski plin (LNG) in utekočinjeni bioplin, omogoča z enim polnjenjem doseg do 1000 kilometrov in to ob zmanjšanju emisij ogljika za do 90 odstotkov. Uporaba LNG goriva ima potencial, obenem je manj emisij CO2, hkrati pa se zmanjšajo emisije dušikovih oksidov in trdih delcev za 20 odstotkov. Poleg zmanjševanja hrupa, bo Scania še naprej širila svojo že široko paleto alternativnih pogonskih rešitev za potniški promet.

Kandidati v kategoriji Tovornjak leta 2019

Mercedes-Benz Actros

Novi Actros uvaja v svet transporta številne novosti. Ima sistem za nadzor mrtvega kota, ki zaznava tako ovire, ob katere bi lahko trčili ob zavijanju, kot tudi kolesarje in pešce. Pohvali se lahko z do 5 odstotkov nižjo porabo kot njegov predhodnik, skozi celotno hitrostno območje lahko vozi delno avtonomno, je bolje interaktivno povezan, poleg tega ima namesto vzvratnih ogledal kombiniran sistem kamer in zaslonov.

Ford F-MAX

Učinkovitost in naprednost F-Maxovega pogonskega sklopa, vključuje funkcije, kot so Eco-Roll, Adaptive Cruise Control (ACC) in na osnovi GPS-a zasnovan prediktivni tempomat. Delovanje šestvaljnega 12,7-litrskega motorja Ford Ecotorq (Euro 6), ki razvije 500 KM, je dobro usklajeno z ZF-ovim 12-stopenjskim Traxon avtomatskim menjalnikom. Nova kabina nudi udobno vožnjo, je ergonomična in z ravnim podom. Poleg tega ima tudi veliko odlaganih površin, tovornjak pa je opremljen tudi s ConnecTruck, platformo za povezljivost vozil.

Scania L

Scania L je namenjena za potrebe distribucije blaga v mestih, s številnimi speljevanji in ustavljanji ter pogostim vstopanjem v kabino in izstopanjem iz nje. Zaradi tega se ob ustavitvi sproži ročna zavora, višina vozila pa se zniža, kar je pri tovornjakih za razvoz še kako pomembno, saj voznik dnevno tudi 50- in večkrat zapusti kabino. Preglednost je odlična, tudi nazaj zaradi velikih vzvratnih ogledal. Nizka kabina pomeni tudi nizek spodnji rob vetrobranskega stekla, k preglednosti pa prispeva še varnostno okno v spodnjem delu desnih vrat. Z vsemi temi lastnostmi Scania L doprinaša k varnosti voznika kot tudi drugih udeležencev v prometu.

Kandidati v kategoriji Dostavnik leta 2019

Mercedes-Benz Sprinter

Mercedes-Benz se je podal v boj za kupce s tehnološko naprednim, prilagodljivim, robustnim in gospodarnim izdelkom. Novo tehnološko dobo zaznamujeta internetna povezljivost ter novi multimedijski sistemi MBUX, ki zagotavljajo osnovo za vse logistične in transportne zahteve. Različne karoserije, možnosti pogona, konstrukcije kabine, dolžine trupa, skupne dovoljene mase, višine tovornega prostora in ostale lastnosti opreme omogočajo popolno prilagajanje potrebam kupcev. Ponudbo preizkušenih pogonov zadnjih in vseh štirih koles so dopolnili z novim pogonom na sprednji kolesi. Za pogon skrbijo različice 3,0-litrskega dizelskega šestvaljnika in 2,1-litrskega štirivaljnika.

Ford Transit Connect

Ford je svojemu vsestranskemu malemu dostavniku zagotovil novo zunanjo podobo v skladu z oblikovalskimi trendi znamke in tehnološko napredno vsebino, s katero Connect lažje zadosti potrebam najzahtevnejših kupcev v razredu. Ponudba pogonskih agregatov omogoča varčno porabo goriva ob doseganju emisijskih standardov Euro 6.2. Povsem novi 1,5-litrski dizelski motor EcoBlue ter nova različica 1,0-litrskega motorja EcoBoost lažje zadostita različnim potrebam kupcev, ki lahko izbirajo izvedbe s kratko in dolgo medosno razdaljo ter prostorom za tovor s prostornino do 3,6 m3 (VDA) in nosilnost v razponu od 520 do 890 kg. Na voljo je tudi pester nabor asistenčnih sistemov.

Citroën Berlingo, Opel Combo, Peugeot Partner

Modularnost in udobje po meri sta dve lastnosti, ki ju izpostavljajo pri najnovejši generaciji malih dostavnikov skupine PSA. Francoska dvojčka Berlingo in Partner sta dobila še nemškega sorodnika Comba. Razlik med njimi je razen kozmetike le malo, vsem je značilna prilagodljivost in opazen tehnološki napredek pri sami konstrukciji vozila, kot tudi ponudbi pogonskih agregatov in asistenčnih sistemov. Kupci lahko izbirajo med različnimi dolžinami vozila in prostorninami tovornega prostora do 4,4 kubičnega metra oziroma dovoljeno obremenitvijo od 650 do 1.000 kilogramov. Na voljo so tudi različni paketi opreme glede na dejavnost kupcev.

Kandidati v kategoriji Električno gospodarsko vozilo leta 2019

Volkswagen e-Crafter/ MAN eTGE

Vozili sta namenjeni lokalni dostavi v mestnih središčih. Njuno delovanje je skorajda neslišno, kar je dodatna prednost. Pogon predstavlja nov koncept, saj elektromotor pod pokrovom motorja preko enostopenjskega menjalnika poganja prednji kolesi. Pregledni merilniki stalno podajajo podatke o režimu vožnje, regenerativno zaviranje omogoča vračilo določenega dela energije. Polnjenje baterij pri hitri CCS-postaji traja 45 minut (80 odstotkov), pri postajah »AC Wallbox«, ki so uporabne predvsem ponoči, pa se baterija polno napolni v 5 urah in 20 minutah. Litij-ionska baterija je vgrajena pod dnom vozila, s čimer je mogoče izkoristiti celotno prostornino tovornega prostora.