Organizatorja:
Partnerji:

Do konca glasovanja še:

0dni 0 ur 0 minut

Kontakti

Kandidati v kategoriji Tovornjak leta 2020

IVECO S-WAY

Iveco S-WAY je prvo vozilo v seriji Ivecovih težkih tovornjakov, razvitih z namenom zagotavljanja celotnega spektra funkcij in storitev, osredotočenih na voznika, trajnost in napredno raven povezljivosti. S povsem novo kabino, učinkovito porabo goriva, napredno tehnologijo in povezljivostjo, je Iveco S-Way odlična transportna rešitev, ki voznikom zagotavlja dobre delovne pogoje v kabini, obenem pa ponuja zmagovalno rešitev lastnikom za njihovo konkurenčnost in skupne stroške lastništva.

MAN TGX

Pri MAN-u so s predstavitvijo novega modela TGX postavili nove standarde na področju asistenčnih sistemov, usmerjenosti k vozniku in digitalnega mreženja, pri razvoju pa je bilo veliko pozornosti namenjene funkcionalnosti in vzdržljivosti vozil. Na novo razvite programske komponente zagotavljajo do 8 % nižjo porabo goriva v primerjavi s predhodno različico. Notranjost kabine je odličen skupek delovnega mesta in bivalnega prostora. Tovornjak tako na eni strani zagotavlja boljše počutje voznika, po drugi strani pa čim večjo donosnost.

VOLVO FH

Volvo FH z na novo zasnovano kabino in inovativno varnostno opremo ponuja na voznika osredotočeno delovno okolje. Velik poudarek je namenjen zagotavljanju produktivnejšega, varnejšega in udobnejšega življenja na cesti. Središče delovnega prostora je posodobljena armaturna plošča s popolnoma digitalnim 12-palčnim zaslonom instrumentne plošče. Poleg številnih varnostnih sistemov, kot sta prilagodljivi dolgi žarometi in tempomat za vožnjo po klancu navzdol, se novi FH pohvali tudi z izboljšano aerodinamiko vozila in nižjo porabo goriva.

Kandidati v kategoriji Dostavnik leta 2020

Mercedes-Benz Vito

Vito je Mercedes-Benzov najnovejši prispevek h kakovostni ponudbi lahkih gospodarskih vozil v vsestranskem srednjem razredu, ki s prilagodljivostjo ustreza potrebam številnih uporabnikov. Del vsestranskosti je tudi možnost izbire ene izmed treh dolžin vozila, s prostorninami tovornega prostora do 6,6 kubičnega metra in največjo skupno maso 3.200 kilogramov. Poleg klasičnega furgona so na voljo tudi kombinirane različice in vozila za prevoz potnikov. Ponudba pogonskih agregatov obsega zanesljive in preizkušene dizelske štirivaljnike, ki jih odlikuje gospodarnost.

Opel Vivaro

Opel je po pridružitvi francoskemu koncernu PSA zamenjal tudi osnovo za srednjega dostavnika Vivara, ki se je doslej izkazala za uspešno pri dveh francoskih koncernskih znamkah in japonski partnerici. Z dodelano zunanjo podobo se dovolj loči od sorodnikov, v notranjosti je razlik manj, uporabnost in ponudba različic je primerljiva s sorodniki. To med drugim pomeni več karoserijskih opcij, tri dolžine in dovolj obsežno ponudbo pogonskih agregatov. Vivaro ob tem ponuja tudi udobno delovno mesto voznika, oplemeniteno z napredno tehnologijo za učinkovitejše, udobnejše in varnejše delo.

Renault Master

Prenovljeni Renault Master ima nov, robustnejši prednji del, povsem prenovljeno notranjost, nova napredna pomagala za vožnjo (ADAS) ter nove, močnejše in učinkovitejše motorje. Delo voznika v urejeni kabini je tako udobnejše in varnejše. Master je opremljen z novo paleto 2,3-litrskih motorjev dCi, ki izpolnjujejo okoljevarstvene zahteve in po zaslugi večje moči ter navora zagotavljajo več dinamičnosti in boljšo odzivnost. Master je na voljo z več kot 350 možnimi različicami in izvedenkami, s tremi višinami in štirimi dolžinami pa popolnoma prilagojen vsakovrstnim potrebam uporabnikov.

Renault Trafic

Prenovljeni Renault Trafic nadaljuje tradicijo vsestranskega furgona in prilagodljivega kombija za udoben prevoz oseb, s prenovljeno zunanjostjo in notranjostjo ter novimi motorji. Zunanja podoba je bolj usklajena z drugimi modeli, notranjost lažje izpolnjuje zahteve mobilne pisarne za različne uporabnike, vozniku delo olajšajo napredni asistenčni sistemi. Kupci lahko izbirajo različice s prostornino tovornega prostora od 3,2 do 8,6 m3. Nova paleta 2,0-litrskih motorjev dCi je sedaj še bolje prilagojena poslovnim uporabnikom.

Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy dostojno sledi ugledu večjega sorodnika in se izkazuje z vsestranskostjo uporabe, saj ga je mogoče pogosto videti v izrazito delovnih vlogah, hkrati pa tudi kot dragocenega družinskega člana za vsakdanjo uporabo. Peta generacija Caddyja je naredila opazen tehnološki preskok. Izstopajo seveda trendovska povezljivost, pestra ponudba naprednih asistenčnih sistemov in okolju prijaznejši pogonski agregati, pri katerih Volkswagen še vedno stavi na preizkušeno, a oplemeniteno tehnologijo TDI. Ob številnih novostih pa Caddy pri osvajanju kupcev računa tudi na bogato tradicijo.

Volkswagen Transporter

Volkswagen se je pri lahkih gospodarskih vozilih zapisal v zgodovino z različicami modela, ki nosi uradno oznako T6, kupci pa jih poznajo z imeni Transporter, Multivan in Caravelle. Najnovejša posodobitev šeste generacije pomeni predvsem opazen premik v digitalno dobo povezljivosti in obogatitev ponudbe asistenčnih sistemov. Številni uporabniki po svetu cenijo prilagodljivost Transporterja, ki je uradni garač v družini in ne glede na dolžinsko različico obvladljiv tudi za občasne voznike in ne le profesionalce. Pri pogonih stavijo na preverjene 2,0-litrske turbodizelske motorje.

Kandidati v kategoriji Avtobus leta 2020

SCANIA CITYWIDE

Povsem nova serija nizkopodnih avtobusov Citywide je bila predstavljena z 12-metrskim modelom. Zajema elemente sodobnega skandinavskega dizajna in temelji na stilskih elementih koncepta NXT. Poleg zmanjševanja hrupa Scania še naprej širi svojo že tako široko paleto vozil na alternativne pogone v potniškem prometu. Z električnim motorjem moči 300 kW se lahko vozi do 95 potnikov, doseg pa znaša od 80 do 150 kilometrov, odvisno od načina polnjenja.

VDL CITEA SLE-129 ELECTRIC

Nizozemski proizvajalec v svojo široko paleto električnih avtobusov dodaja tudi novi model Citea SLE-129 Electric s kapaciteto baterije 288 kWh. Povpraševanje po tovrstnih avtobusih narašča, število naročil raste, okoljsko še bolj učinkovita Citea, pa tako še izboljšuje svojo ekonomsko učinkovitost.

Volvo 9700

Model 9700 švedskega proizvajalca Volvo v celoti ustreza zahtevam trga. Na voljo je v štirih dolžinah: 12, 13, 14 in 15 metrov. Nabor različic je sedaj razširjen s triosnim 15-metrskim turističnim avtobusom, ki prevaža več potnikov, ponuja pa tudi dodatne možnosti prilagoditve prostora. Poleg številnih varnostnih sistemov so lahko avtobusi opremljeni tudi s sistemom Volvo Zone Management, ki omejuje hitrost vožnje znotraj točno določenega območja.

Kandidati v kategoriji Poltovornjak leta 2020

Ford Ranger

Fordov Ranger tudi v najnovejši izdaji dokazuje pomen uspešne kombinacije izkušenj in sodobnih tehnologij. Rangerji prejšnjih generacij se lahko namreč pohvalijo z uspešnim osvajanjem kupcev, Fordovi konstruktorji pa so ga sedaj še temeljito nadgradili in mu dodali tako rekoč vse, kar pričakujejo današnji kupci delovnih ali prostočasovnih poltovornjakov. Pogonski agregati sledijo zahtevam po gospodarnosti in zmernosti pri obremenjevanju okolja, asistenčni sistemi močno dvigujejo raven varnosti in udobja vožnje oziroma uporabe robatega Rangerja na splošno.

Mitsubishi L200

Mitsubishijev L200 je na številnih trgih zelo iskano blago, saj je skozi generacije dokazal uporabnost in vzdržljivost, ki se pri tovrstnih delovnih strojih tudi pričakuje. Na evropske trge je tudi zaradi velikega povpraševanja na drugih celinah prišel z zamikom, hkrati pa je bil deležen oplemenitev, ki jih pričakujejo zahtevni evropski kupci, med katerimi niso redki tudi takšni, ki se za L200 odločijo zaradi njegove drugačnosti in specifične uporabnosti, a ga nikoli ne bodo pognali čez »puščavo in goščavo«, čeprav robati Japonec to brez težav zmore.

Kandidati v kategoriji Električno gospodarsko vozilo leta 2020

MERCEDES-BENZ EVITO TOURER

Evito Tourer je Mercedes-Benzov odgovor na elektrifikacijo gospodarskih vozil tudi na področju prevoza potnikov. Poganja ga elektromotor z največjo močjo 150 kW, menjalnik s fiksnimi prenosnimi razmerji, hladilni sistem in napajalna elektronika pa tvorijo kompaktno enoto. Energija je shranjena v litij-ionskem akumulatorju v podvozju vozila. Visoka potovalna hitrost in kratek čas polnjenja mu omogočata hitro odzivnost, velika kapaciteta akumulatorjev (po navedbah proizvajalca) pa doseg čez 400 kilometrov.